Thursday 8 May 2014


RUJUKAN 



Mahzan Asrhad (1994). Pencapaian pelajar dalam ujian pemahaman bacaan kesusasteraan. Jurnal Pendidikan, 16, 45-57. 

Mahzan Arshad (2003). Pendidikan Literasi Bahasa Melayu: Satu Pendekatan Bersepadu. Kuala Lumpur: 
Utusan Publication & Distributors.

Mahzan Arshad (2008). Pendidikan Literasi Bahasa Melayu: Strategi Perancangan dan Pelaksanaan 

Mahzan Arshad (1994). “Pembentukan soalan kefahaman bacaan sastera dalam pengajaran
Bahasa Melayu” Jurnal Dewan Bahasa, Jilid 38, Bil.9. Hlm. 841-848. 

Mahzan Arshad. (1998). Malaysian student teachers’ responses to multicultural literature. Tesis
Doktor Falsafah yang belum diterbitkan. University of Pittsburgh. 

Mahzan Arshad (1999) Intertekstualiti: Satu pendekatan alternatif bagi memahami teks
bacaan”. Jurnal Pendidikan, Jilid 20. Hlm.13- 26. 

Khadijah Rohani Mohd. Yunus (1982).  Ujian kefahaman untuk sekolah menengah.
Kertas dalam Seminar Perguruan: Pengukuran dan Penilaian dalam Bidang Pendidikan Bahasa. Universiti Malaya, Kuala Lumpur. 

Mahzan Arshad (1998). Malaysian student teachers’ responses to multicultural 
literature. Disertasi Ijazah Doktor Falsafah, University of Pittsburgh, Pennsylvania, USA.





No comments: